Subscribe:

Pages

လွဳိက္လဲစြာၾကိဳဆိုပါသည္...........

Wednesday, May 19, 2010

ရင္ကြဲမ်က္ရည္






အေမ႔အျပံဳးမွာ
ၾကယ္ေတြေၾကြကုန္တာ
ကြ်န္ေတာ္မသိလိုက္ဘူး....
အေမ႔မ်က္ရည္စက္ထဲ
ႏွင္းပုလဲေတြခုန္ဆင္းသြားတာ
ကြ်န္ေတာ္မသိလိုက္ဘူး....
အေမ႔စကားလံုးတိုင္းမွာ
သံကြန္ျခာအထပ္ထပ္ဆင္ျမန္းျပီးသားဆိုတာ
ကြ်န္ေတာ္မသိလိုက္ဘူး....
အေမ႔အျပဳအမူတိုင္းဟာ
စုန္ေရအစီးသန္ဖို႔အားထုတ္မႈတစ္ခုတည္းဆိုတာ
ကြ်န္ေတာ္မသိလိုက္ဘူး....

ကြ်န္ေတာ္ ေတာနက္ထဲကလန္႔ႏိုးေတာ႔
မိုးသီးေတြ ျပာေဝေနျပီး
နဖူးထက္ကလက္ဖမိုးေပၚမွာ ၾကာပြင့္ေနခဲ႔တယ္
ဒါေပမယ္႔ ...
အေမဟာ မိုးကုပ္စက္ဝိုင္းေပၚမွာဆက္ထိုင္ဖို႔
ကြ်န္ေတာ္မေရာက္ေပါက္ႏိုင္တဲ႔ဖ်ာစုတ္ကေလးကိုပဲ
ရင္ဘတ္အျပည္႔ လွဲက်င္းေနေလရဲ႕။ ။

0 comments:

Post a Comment